Sla navigatie over Ga direct naar navigatie
Festiviteit ingang Bibliotheek AanZet Ridderkerk Centrum

Bibliotheek AanZet Centrum

Verbinder van kennis en vaardigheden
De samenleving verandert steeds sneller. Daarom hebben mensen behoefte aan betrouwbare informatie. Ook is het nodig dat ze hun hele leven blijven (bij)leren.

Wij bieden daartoe volop mogelijkheden. Wij verbinden kennis, mensen en organisaties aan elkaar. We nodigen bezoekers uit om nieuwe kennis en vaardigheden op te doen. Of om moderne technologieën te ontdekken. We stimuleren kritisch nadenken.
Inwoners die moeite hebben met de Nederlandse taal of het werken met computers, helpen we op weg. Want deze vaardigheden heb je nodig om mee te doen in een snel veranderende samenleving.

Bibliotheek Ridderkerk centrum bevindt zich in het gemeentehuis van Ridderkerk aan het Koningsplein. Samen met onze medebewoners vormen wij een centrale ontmoetingsplek in de stad. Dé plek waar iedereen welkom is en kan #meedoen!

• Online activiteiten en lezingen
  • Zing Nederlands met me