Sla navigatie over Ga direct naar navigatie
Interieurfoto met publiek van pop- en cultuurpodium 'De Loods'

De Loods

De Loods is een pop- en cultuurpodium, een jongerencentrum en een ontmoetingsplaats, maar je kunt er ook terecht voor diverse sportieve activiteiten zoals Zumba.

Onze doelstelling is om in een stimulerende en veilige omgeving een breed aanbod aan activiteiten op het gebied van kunst en cultuur, muziek, vrijetijdsbesteding, talentontwikkeling en sport aan te bieden. Dit doen we vóór, maar ook in samenwerking mét de Ridderkerkse jongeren. Naast de activiteiten gericht op jongeren is er in De Loods ook volop gelegenheid voor de (iets) oudere doelgroepen om een gezellige avond te beleven.

De Loods wil het beste uit de Ridderkerkse jeugd halen en hen tegelijkertijd een zinvolle, gezellige en leerzame tijd bezorgen. Dit wordt bereikt door de jongeren bij alle activiteiten en werkzaamheden te betrekken en door een kweekvijver te zijn voor nieuw talent. Deze bruisende, uitdagende en stimulerende omgeving biedt de jeugd volop kansen om zich te ontwikkelen en wegwijs te worden in de maatschappij.

Activiteiten De Loods

• Concerten
  • Repetities
  • Cursussen