Sla navigatie over Ga direct naar navigatie
Christelijke Muziekvereniging Harpe Davids groepsfoto

Christelijke Muziekvereniging Harpe Davids

Harmonieorkest
Onze muziekvereniging is opgericht op 25 mei 1920 en bestaat dit jaar 100 jaar!
Het Harmonieorkest bestaat uit muzikanten die bij voorkeur hun HaFaBra A-diploma hebben behaald of hoger. Samen wordt gewerkt aan op een goed niveau uitdagende stukken spelen in een ontspannen sfeer. Binnen het Harmonieorkest hebben de volgende instrumenten een plek: klarinet, dwarsfluit, hobo, fagot, trompet, trombone, hoorn, euphonium, bastuba, slagwerk en saxofoon.

Met uiteenlopende optredens brengen we een divers repertoire ten gehore voor een uiteenlopend publiek. Zo spelen we klassieke (harmonie)werken, maar ook film- en musicalmuziek. Daarnaast staan er vanuit onze christelijke achtergrond regelmatige religieuze of koraalmatige werken op de lessenaar en begeleiden we een aantal keer per jaar een kerkdienst. Met deze brede insteek spreken wij een groot publiek aan en wordt onze medewerking gevraagd bij bijvoorbeeld de Veteranendag, Dodenherdenking en Koningsdag. Maar ook onze eigen concerten zijn divers en veelzijdig!
Belangstelling om mee te spelen? Kom op maandag langs tijdens de wekelijkse repetitie van 19.30 – 22.00 uur.

Activiteiten Muziekvereniging Harpe Davids

• Concerten