Sla navigatie over Ga direct naar navigatie
Portretfoto van Muziekvereniging Harmonie Slikkerveer

Muziekvereniging Harmonie Slikkerveer

Niet zomaar een muziekvereniging
Naast het Orkest Harmonie Slikkerveer maken De Drumband en de Popformatie Something Else ook onderdeel uit van Muziekvereniging Harmonie Slikkerveer. Daarnaast heeft de vereniging een eigen muziek opleiding en verzorgt in groep 6, 7 en 8 van de basisschool het project De Blazersbende.

Orkest Harmonie Slikkerveer

Het orkest vervult een belangrijke culturele rol binnen de gemeente Ridderkerk. Naast het spelen op openbare evenementen worden er ook veel ‘eigen’ concerten gegeven. Het repertoire is veelzijdig, van klassiek tot pop en alles wat daartussen zit.

De Drumband

De Drumband bestaat uit een hechte groep slagwerkers met één gemeenschappelijke passie: plezier hebben in het maken van allerlei vormen van slagwerkmuziek. De Drumband is bijzonder actief op het gebied van concoursen en festivals.

Popformatie Something Else

Popformatie Something Else brengt popnummers in eigen stijl. Er wordt regelmatig opgetreden met een muziek- / geluidsband of ze worden begeleid door een combo, de drumband of het orkest van de Muziekvereniging.

Activiteiten Muziekvereniging Harmonie Slikkerveer:
  • Concerten
  • Repetities