Sla navigatie over Ga direct naar navigatie
Zeven schilderijen en tekeningen tentoongesteld op een tafel

Tekenen & Schilderen

Leren tekenen of schilderen? Docent en tekenaar Jacco van Dam vindt niets fijner dan zijn passie voor tekenen en schilderen met jou te delen. In zijn cursusaanbod komen alle aspecten van het tekenen en schilderen aan de orde: Voor beginners wordt regelmatig de cursus ‘Tekenen zonder Talent’ gegeven. In deze cursus, die gebaseerd is op de befaamde methode van Betty Edwards, leer je te ‘zien als een kunstenaar’ en zodoende beter te tekenen. In de diverse vervolgcursussen ontdek je hoe je meer zeggingskracht in je werk kunt leggen en raak je verder vertrouwd met allerlei teken- en schildertechnieken. Als je nog een stapje verder wil kun je worden begeleid in het ontwikkelen van je verbeelding en het vinden van een eigen stijl.

Jacco is bevoegd 1e graads Docent Tekenen en actief als tekenaar en grafisch vormgever.

Activiteiten Tekenen & Schilderen:

• cursussen
  • workshops